Jag söker efter en bok där inget är skrivet och som gärna är inbunden i läder. Den bör vara av "mellan storlek" (ca. A5 stor) och såklart helst inte allt för dyr
Kan kontakta mig här om ni har något förslag om vart man kan hitta dylik (har kollat svarta katten och korps och sett men kände inte riktigt rätt) eller om man har en dylik att sälja. //Emess
_________________ Gräv inte en grop åt andra, när du kan gräva en vallgrav åt oss.
Jag vet inte vad de kostar, men jag har för mig att jag sett något sådant i någon vanlig bokaffär. Vanligtvis bredvid gästböcker och dagböcker. Men där brukar finnas något liknande.
juppsjupps... Så främst letar jag efter en som även funkar för medeltid Men ALLA förslag är välkomna =) och jag letar på det som jag får tips om (dock så hittar jag inget tiger....)
_________________ Gräv inte en grop åt andra, när du kan gräva en vallgrav åt oss.
Tror att tiger kan vara en skånsk (nordtysk) företeelse... Man kan annars göra ypperliga sångböcker genom att binda in dem själv. Jag är inne på min fjärde nu Har du texter och noter som pdf eller andra datorvänliga format kan man fuska och använda ett ålderdomligt typsnitt och sen printa ut allt. Funkar finnemang och man riskerar inte att behöva göra om en hel sida för att man sätter en bläckplump. (Been there done that)
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]